17. června 2014

10 důvodů, proč jsem divná


Na tom není co víc okecávat. Prostě jsou určité věci, situace, konverzace atd., kvůli nimž si uvědomíte, že všichni a všechno kolem vás je divný. Nebo, a to je víc zneklidňující, jste možná divní vy!

Namátkou jsem zapátrala ve svém nitru a sestavila seznam podivností, které se dneska asi zrovna moc nenosí. Takže: 


1. Nečetla jsem ani jeden díl Harryho Pottera, Pána prstenů, ságy Stmívání, 50 odstínů šedi...
- A to nechtějte ani vědět, jak jsem na tom s filmografií

2. Nelíbí se mi Brad Pitt
- Ani George Clooney, ani Josh Hartnett, ani Tom Cruise. Ani... trochu

3. Doteď mi vlastně není jasnej rozdíl mezi nerdem a geekem
- A to ani po tom, co jsem si to vygúglila

4. Dokážu se rozbrečet u dvaceti vteřinový reklamy na foťák nebo máslo
- Ale informace o něčích zásnubách, svatbě nebo miminech mě ještě nikdy nedojala

5. Nemám Instagram
- viz bod č. 7

6. Nikdy jsem nezažila prokrastinaci
- Když dělám hovno velký kulový, tak prostě nedělám NIC nebo se flákám. Slovo prokrastinace je přece pro línýho člověka tááák dlouhý

7. Nemám internet v mobilu
- Vlastně nemám ani tzv. „chytrý“ mobil, ale doteď jsem si to o něm myslela

8. Vážně nevím, co je to Hra o trůny
- A tudíž mi uniká pointa všech vtipných hlášek, animací a statusů komentujících tuhle momentální senzaci

9. Nejděsivější konverzace je pro mě ta s malými dětmi
- Které už umí mluvit, a tak očekávají, že si společně pokecáme

10. Jako malá jsem neměla Tamagotchi
- Smutné nenaplněné přání. K tomu snad ani není co víc říct...


P.S. Tak v kolika bodech se ne/shodneme? ;) Zkuste si vytvořit vlastní seznam!

4 komentáře:

  1. Haha, super článek. Shoduji se s tebou asi v pěti bodech, akorát bych k tomu Instagramu a internetu v mobilu dodala, že nemám ani Facebook :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky! Bohužel (nebo bohudík?) Prádelna i já svůj účet na Facebooku máme. Ale pokud tě tohle téma baví a zajímá tě můj názor, přečti si tohle: http://pradelna.blogspot.cz/2013/08/instantni-caj-instantni-zivot.html ;)

      Vymazat
  2. Nemam televizi
    nečtu noviny,nekoukám na zprávy
    nemam přehled o bulváru,hvězdičkách a ostatnim
    soucítím se zviratkama stejně jako s lidma
    myslim si,ze cikani jsou jen odrazem naseho zodpovědnost neprebirajiciho naroda
    nekouřím,nepiju a skoro neposlouchám žádnou hudbu
    nemyslím si,ze je historie dulezita
    nejsem pro ockovani
    nenadávám,nelžu,nepomlouvam
    citim,ze cudnost je ctnost
    myslim si,ze clovek najde vsechno v sobe a ze všeho se da dostat,když člověk chce
    kazda nemoc se da lecit
    nikdo to nemá tezai,než ten druhy

    Evča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za upřímný komentář, Evčo ;) Jen by mě zajímalo, smím-li se zeptat, proč si myslíš, že historie není důležitá? V jakém ohledu ti to tak připadá?

      Vymazat