21. července 2014

Nestereo v praxi/Jen růžová to může být!


Tohle nestereo pochází přímo od Petra z jeho blogu. Zkoušel jíst každý den v týdnu jinak a mně se z toho nejvíc zalíbil nápad, který realizoval v pondělí, totiž jíst jen jídlo jedné vybrané barvy. Abych se ale úplně neopičila, nevybrala jsem si jako on fialovou, ale růžovou, jakkoliv mám k téhle barvě normálně daleko.

Nechtěla jsem trpět hlady, takže jsem si v hlavě už pár dní předem promýšlela všechny suroviny a potraviny, které bych mohla zkombinovat, a přesto neporušit tu tenkou růžovou linii. Kupodivu jsem zjistila, že růžových věcí je i v kuchyni opravdu dost!
Snídani jsem tedy začínala s poctivým jahodovým jogurtem a kousky vychlazeného melounu. A abych byla stylová, zapojila jsem do toho i pitný režim, takže jsem celou dobrotu zapíjela džusem z růžového grepu. Vážně jsem si nemohla vybrat lepší barvu!
K obědu jsem trochu podváděla. Brambory sice nejsou primárně růžové, ale když z nich uděláte kaši a smícháte ji se šťávou z červené řepy, vznikne vám krásně růžovoučká hmota, která kupodivu není sladká, i když připomíná šlehačku a všechno to sladké cukrové kolem. Do obarvené kaše jsem ještě zamíchala kousky šunky a ujídala kostky nakládané řepy.  Vše završeno tím nejrůžovějším pitím z nejrůžovějších, malinovkou. Takže jsem vlastně zase tolik nepodváděla, ne?
Odpolední svačinku jsem si v růžovém opojení vyloženě užívala. Dojídala jsem zbytky melounu od snídaně a prokládala to zmrzlou jahodovou dření. A marshmellow by myslím taky šlo, kdybych chtěla být jó sladká holčička.
Jelikož se večer doma grilovalo a já o to nechtěla přijít, vymyslela jsem si hříšně dobré menu. Grilované filé z lososa a krevety, královské nestereo! Kdybych měla hlad, jakože jsem neměla, mohla bych ještě dojíst nakládanou červenou řepu od oběda, nebo si po americku opéct již zmiňované marshmellow. Nebo si dát maliny, je tolik dobrých a růžových věcí! (Když opomenu Hello Kitty a spol.)
Pomyslnou tečkou na závěr celého růžového nesterea, která se mě ale netýkala, protože (téměř) nepiju alkohol, by mohla být sklenička růžového vína, nebo sektu a tahle hitovka. Protože jen růžová to může být!


P.S. Na příště plánuju zelenou, půjdete do toho se mnou? A jakou barvu byste si vybrali vy sami?

3 komentáře:

  1. To zní skvěle, věřím, že to musela být vážně zábava. Asi to taky někdy zkusím! Jako první mě napadla černá, to by byl asi velký extrém, krom spáleného jídla mě nenapadá, co bych jedla...Ta zelená bude jistojistě zdravější;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to stojí za vyzkoušení, tak jen do toho! Navíc léto je k takovým pokusům jako dělané ;) Jo, a musím se přiznat, že mě taky hned napadla černá, tak třeba se někdy osmělím a začnu jíst kaviár a sépiovou omáčku, pak to snad půjde :P

      Vymazat