27. listopadu 2014

20 důvodů, proč nejsem správná ženská


Je na čase prozradit na sebe pár pikantností. Třeba to, že se často nechovám jako typická ženská. Vymyslela jsem rovnou dvacet důvodů, proč tomu tak není. Přečtěte si je právě teď!


1. Nestydím se za to, že moje nejlepší čína se jmenuje „Em-pět-s-rýží-a-s-sebou-prosím“.
2. Nemám ve skříni ani jednu růžovou věc. Dokonce ani nic, co má na sobě flitry.
3. Super naleštěnou kytku zabalenou v celofánu a s fíkusem k tomu považuju za vyhozený peníze.
4. Nepoužívám fén na vlasy. Nemám fén na vlasy.
5. Nechodím hromadně čůrat. A když už tam jsem sólo, tak se při tom nikdy nevybavuju telefonem.
6. Sponečky, gumičky, čelenčičky a skřipečky ve vlasech mi nepřijdou roztomilý, ale na ránu.
7. Vzít mě do kina na romantickou komedii je pro mě nejhorší možná představa strávenýho večera.
8. Patinovaný tác s motivem orosených růží a duchaplným nápisem ala Sweet Home je pro mě zhmotněním toho, jak se dá plejtvat materiálem.
9. Robert Pattinson mi nepřijde sexy. Ani jako upír, ani jako hollywoodskej švihák.
10. Zkuste na mě zavolat kočičko, miláčku, prdelko, beruško apod. a uvidíte, čeho jsem schopná, když se fakt naštvu.
11. Knížka Vše pro děvčata u mě v mládí našla využití pouze k lisování čtyřlístků.
12. Moje nehty se potkávají s lakem tak pětkrát do roka. A když je přestupnej, tak šestkrát.
13. Společný nákupy s mojí mámou nebo kamarádkou nejsou utrpením jenom pro moji peněženku. Stejně tak poslední dobou při procházení obchodů s oblečením většinou i zalituju toho, že nejsem chlap.
14. Nehraju si na slečnu záhadnou a nedostupnou a s ostatníma klukama mluvím na rovinu. Většinu z nich to stejně tak vykolejí, že si to se mnou rozmyslí ještě dřív, než jim vysvětlím situaci.
15. Svýho přítele mám v mobilu uloženýho pod jeho jménem. A na ploše není jeho fotka.
16. Bez plyšáků v posteli spím od svých osmi let. Dobře, tak od jedenácti.
17. Nepřispívám do diskuzí na Proženy, Omlazení nebo Mimibazar.
18. Jsem to většinou já, komu trvá odpovědět na esemesku, zavolat zpátky nebo se nahlásit kde a co právě dělám. Tudíž nijak nehrotím, když to ostatní dělají taky.
19. Neumím používat zdrobnělinky a neumím šišlat na mimina. Vlastně s nima vůbec neumím koexistovat delší dobu než patnáct minut. Pak je s úlevou vracím.
20. Na svojí svatbě nechci vypadat ani jako velká porce nízkotučný šlehačky, ani jako mořská panna po operaci kyčlí ploutve. A vůbec, svatby mi přijdou jako ukázkový panoptikum.


P.S. Tak co, v kolika bodech se shodneme a v kolika se lišíme? Jo, a že život se mnou není žádnej med, to už vím!

4 komentáře:

  1. No jo, jako chlap mám smůlu, těžko můžu hledat shodu:-)
    Ale myslím, že nic z vyjmenovaného z tebe nedělá horší ženu, spíš naopak.

    OdpovědětVymazat
  2. No, musím skonštatovať, že sa zhodneme takmer vo všetkom :)

    OdpovědětVymazat