1. ledna 2015

2015


Tři, dva, jedna: 2015! Ta číselná souslednost je stejně zmatená, jako mé dnešní přání do nového roku...

Právě jsem si přečetla několik svých starších článků a musím říct, že se vám chci vážně omluvit za to, jak to tu poslední týdny doslova flákám. Prádelna je moje změť více či méně pochybných myšlenek, klubko otazníků a vykřičníků, které jsem za ten rok a půl ještě stále nedokázala rozmotat. A popravdě řečeno ani nechci. Líbí se mi totiž, že si na 1. ledna 2015 můžu číst v hlavě holky o necelé dva roky mladší, která je mi tak podobná, a přesto v lecčem hrozně naivní. Jsem to já sama, kdo zaznamenává a kontroluje její myšlení, zapsané do spletitých řad jedniček a nul.
A jste to vy, kvůli kterým to dělám. Proto vám děkuji, že i po změně data má Prádelna naději na hezké zítřky. Tímhle rokem totiž nic nekončí, ba právě naopak. Cítím v kostech, že nový rok s pořadovým číslem DVA - NULA - JEDNA - PĚT bude stát za to...

4 komentáře:

  1. Taky to cítíš v kostech, že bude tenhle rok úžasný? Já už tohle prohlašuji několik dní! A naprosto v to věřím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím, cítím to stejně jako ty. Tenhle rok BUDE úžasný! Ne proto, že je to rok 2015 a že se to od něj snad očekává, ale proto, že se o to samy zasloužíme! Přeju ti, Danny, rok plný toho nejlepšího, ať je to, co je to ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Snad ano! Hlavně nesmí býti smutno, natož aby se brečelo ;)

      Vymazat