4. června 2015

5 příznaků blbce


Testy IQ jsou jedna věc. Ale pohyb v reálným životě je věc druhá. Někdo má to štěstí, že mu skvěle vychází obojí. Já ne. Na některý věci jsem totiž fakt blbá.

1. Když si v rámci vaší facebookový konverzace na chatu musíte gúglit významy výrazů, který vám váš kamarád posílá. Protože je nechápete. A protože chcete bejt vtipný, vygúglíte si i rádoby vtipný slovíčko k odpovědi. Pochopitelně, že jste úplně mimo.
2. Když po tom, co vám milá slečna za přepážkou nějaký instituce poklepe na řádek, kam se máte podepsat, okamžitě zapomenete, kde to bylo, a švihnete ten podpis úplně jinam. Tím samozřejmě znehodnotíte celej dokument, a akce tak začíná nanovo. A vy to nanovo zkoníte.
3. Když už jsme u těch podpisů, fakt jenom blbec by si nechal udělat ve svý bance takovej podpisovej vzor, jakým by se nikdy, nikde a za žádnej okolností nepodepsal. A pak je trochu trapný někomu vysvětlovat, že fakt nechcete ten účet hacknout, protože je váš. Nehledě na to, že s těma kolonkama na podpisy máte problém a tady vás neminou.
4. Když si z úplně stejně nepochopitelnýho důvodu, nejspíš kvůli paranoie z bezpečí a radám z netu, zaheslujete všechny e-maily a přístupový kódy, který samozřejmě, že nutně potřebujete znát, ale protože jsou tak „geniálně bezpečný“, tak na ně už nikdy nikdo nepřijde. Ani vy ne.
5. Když nečtete návody k použití, protože „je to přece zbytečný“. A tak máte všechno jídlo uškvařený nastejno, protože jste se po letech naučili mikrovlnu jen zapnout a vypnout. Taky máte doma místo zrcadla slušnou abstraktní čmáranici, protože ten přípravek, kde stálo: „Nepoužívat na skleněné povrchy!“, byl asi nějakej divnej. Takže to, že si nějakým záhadným způsobem dokážete pustit vysavač na opačnej výkon, je pak to nejmenší zlo. Věřte mi.


Až teď mi došlo, že návody k použití jsou tu přesně pro lidi, jako jsem já. Moje máma totiž vždycky říká: „Návody a pořádek jsou pro blbce, inteligent zvládá chaos.“ A pak po kom to asi mám, že jo. Tak díky, mami!

3 komentáře:


  1. Jendou jsem se v bance podepisoval snad půl hodiny. Nakonec jsem se s paní za přepážkou dohodl, že vždycky podepíšu prázdný formulář, ona porovná s podpisem v PC a jen řekne, zda jo nebo ne. Po asi deseti papírech se to povedlo. Hned poté jsem si šel změnit podpisový vzor:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to jde změnit? Zítra nabíhám do banky... :D

      Vymazat
    2. Jde. A bylo to nadmíru jednoduché. Bohužel od té doby (je tomu cca 10 let) jsem se v bance podepsat nepotřeboval; kdoví, jak jsem se podepsal...:-)

      Vymazat